pühapäev, 15. juuni 2014

Lyoness ei sobi kadedatele inimestele



Olen nüüdseks Lyonessi võrgustiku liige olnud paar kuud. Pean tunnistama, et kaarti kasutan siiski vaid 1-2 kohas, kuna hullumeelse töömahu tõttu poodisesse ei jõua enne 22.00 õhtul. Tavaliselt. Ja siis ikka kodu lähedale Prismasse, kus kahjuks Lyonessist kasu pole. Ja ka kaardijagamisel olen suurest entusiasmist hoolimata olnud äparduja: 2 soovitust vaid ja umbes 10 inimest, kellega olen neil teemadel jõudnud rääkida. Tekitan huvi aga alati on nii kiire, et ei jõua sellest kaugemale.

Küll olen aga vahepeal kohtunud mitmete inimestega ja uurinud, kas neil on juba Lyonessi kaardid. Üldiselt ei ole. Pole kuulnudki, eriti venelased.  Või siis on, aga ei kasutata. Ja kaks tuttavat on öelnud et kasutavad iga päev. Ja veel on üks tuttav, kes on kaartide jagamisel väga aktiivne ja teenib selle pealt juba mitusada eurot kuus nn sõbraboonust. See raha tuleb ettevõtetelt, kui keegi sinu kaardi saanud inimene sellega kusagil maksab. 0,5% polegi nii paha tulu kui oled jaganud sõpradele näiteks 100 kaarti ja igaüks neist ostab kaardiga igakuiselt näiteks 400 eur eest (4 korda tangib Lukoilis ja 4 korda ostab Maximas nädala toiuduvarud) – sõbraboonus sinu kontole tuleb (nohh, matemaatikud??!!...) umbes-täpselt 400x100x0,5% ehk 200 eurot!

On ka huvitavaid tähelepanekuid: kui olen kellelegi hakanud rääkima, miks tasuks seda kaarti omada ja et see ei maksa MITTE MIDAGI, aga annab tuntava kasu, siis on mind vaadatud kui müügiagenti. Väga umbusaldvalt. Ometigi pole ma kelleltki mingit raha küsinud ega muud!

Üks naine ütles otse, et ta saab Lyonessist aru küll aga talle ei meeldi see, et kui tema kellegi teise soovitusel (näiteks minu) liitub, siis see teine saab pärast tema ostudelt 0,5%. No ei sobi selline asi, sest MIKS PEAKS KEEGI SINU TUTTAV, SÕBER VÕI PERELIIGE SINU OSTUDE PEALT KASU SAAMA!!!
Järeldasin, et Lyoness pole siiski kõigi jaoks. See ei sobi kitsarinnalistele ja kadedatele inimestele.


Minu enda saldost nii palju: et enim kasutan Lyonessi cachback kaarti Kangadzunglis, kus käin peaaegu iga päev kas enda või oma õmblusklientide jaoks tekstiile ostmas ja vahel isegi 3 korda päevas. 5% saab sealt hüvesid, neid 2% kohe raha tagasi. Sisuliselt aitab Lyoness mul kokku hoida 4-6 eurot päevas lisaks teistele kehtivatele allahindlustele. Kuus tuleb kokkuhoidu rohkem kui 100 euro eest! Kahtlustan, et taksojuhid, kes tangivad Lyonessiga Lukoilis, näevad veelgi suuremat kokkuhoidu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar