esmaspäev, 3. märts 2014

Vähemasti Maximas ostes saab raha tagasi!


Nädal on siis möödunud minu ja Lyonessi ostlemissüsteemi üksteise teistimise algusest. Tuleb tunnistada, et kuigi arvasin, et jõuan selle ajaga rohkem leida üles imekaardi kasutuskohti, oli siiski elu nii kiire, et ....jõudsin paaril korral vaid Maximasse.

Nagu selgus, ei saa Maximas tasuda siiski Lyonessi kaardiga, kuna Maxima pole veel nn terminaliteenusega liitunud (ilmselt on Lyonessi 23 000 liikmeskond nende jaoks veel liiga väike) ja selleks, et saada raha tagasi, peab enne läbi põikama Lyonessi kontorist, panema seal spetsiaalsele elektroonilisele kaardile raha ja alles siis saab selle kaardiga Maximas tasuda. Nii käitusingi: võtsin töölt 30 minutit vabaks, kihutasin Lyonessi kontorisse, panin 200 eurot letti ja sain vastu kaks 100 eurose väärtusega elektroonilist kaarti. Samal hetkel laekus minu Lyonessi kontole 4 eurot nn soodustust või nagu selles ostlemisvõrgustikus armastatakse öelda „raha tagasi“. Aus kaup nagu lubatud.

Tuleb möönda, et Maxima ei asu  minu kodu lähedal ja nii võtsin uudishimust ette spetsiaalse sõidu Lasnamäele. Esimesel korral sai perele süüa ostetud 130 euro eest, paari päeva pärast veel 40 euro ulatuses.  Kummalgi korral kassas probleemi ei tekkinud, Lyonessi kaarti seal tunti ja tsekile kirjutas kassamasin automaatselt ka minu e-kaardile jäänud vaba raha jäägi. Mugav.



Millest puudust tundsin? Ilmselt sellest, et vahepealsetel päevadel tegin nn kiiroste siiski kodu lähedases Prismas ja pisipoodides, kuna 1-2 toote pärast ei hakka ju Lasnamäele sõitma. Seega jäin mingist soodustusest ilma, kohe natuke paha tunne oli käia nn „vales poes“. Naljakas, eks ole!

Kurb olin ka Pirita Rannahoones asuvas St.Patrcik kohvikus, Gourmet Coffes ja veel paari Tallinna parimat kohvikut külastades, kuna seal ma Lyonessi kaardiga mingi soodustust ei saanud. Aga võinuks ju;). Liituge, ettevõtjad, liituge!

Lyonessil on iseenesest mugav nutitelefoni lahendus, mis näitab reaalajas, kui kaugel sinust asuvad mingid poed, mis nende süsteemiga on liitunud. Kolmapäeval Kristine Keskuses käies uurisin seda nimekirja pikalt ja nägin seal keskuses mitmeid Lyonessi partnerfirmasid.  Et ma aga konkreetsel juhul ei vajanud riideid ega jalatseid, vaid hoopis otsisin alkoholipoodi, jäi süsteemist mulle hetkel väheks.

Mul on juba küsitud, kas ma olen nüüd ka Lyonessi „müügiagent“. Ütlen, et olen mõelnud, et soovitada Lyonessi kaarti oma vanematele ja töötajatele, kellel sellest võiks olla rohkemgi kasu kui mul, kuid pole lihtsalt jõudnud. Praegu plaanin, et kingin viiele lähimale inimesele kaardid naistepäevaks, siis ei tundu see ehk pealetükkivana.

Muide, üks minu mehe tuttav ajakirjanik rääkis alles üleeile, et ta ei tea küll Lyonessist midagi, aga nii tema ema kui naine ja naise sõbrannad on aastaid tegelenud erinevate võrkturunduse toodete müügiga. Ta kinnitas, et seni on tal olnud vaid positiivsed kogemused, kuna tooted on alati olnud head ning see müügitöö on naistel aidanud ennast tööalaselt vormis hoida, rahuldanud nende suhtlusvajadusi ja arendanud ka ärilist mõtlemist. Vaat siis, mille peale ma veel ei osanud tullagi, kuna mul on iga päev ajast puudus umbes 24h ja pärast 12h tööpäeva ei taha ma mitte kellegagi suhelda. Aga inimesed on erinevad.


Kokkuvõttes: Lyoness peaks pingutama, et Maxima võtaks kasutusele nende terminalid, et ei peaks eraldi raha kontole laadimas käima. Kel on aega, võib seda teha, mina ilmselt üle 1 korra kuus füüsiliselt nende kontorisse ei jõua. Uuel nädalal püüan ka Lukoilist läbi põigata, et hakata kasu saama Tallinna parimast kütusehinnast.

Vaadates oma telefoni, näen, et Lyonessis on mul kaks kontot. Sularahakontol on mul 2 eurot ja Lojaalsuskontol 4 eur. Mis see tähendab ehk mis mul sellest kasu on, kavatsen välja selgitada järgmisel nädalal. Siis annan ka oma ostlemisest teada!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar